Evo ti jedno interesantno iskustvo,a iskustvo je uvijek bolje od onoga na papiru:
--------------------
dakle ide prica:
ja sam na accentu imao 175/70/13, a sada su 195/50/15.
prvi dan gume i kočenje ok, al sve drugo katastrofa.
umalo sam se zapucao X puta radi volana. auto osjeti svaku rupicu na cesti i volan se podmota u rukama. čak sam se vratio u dućan s reklamacijom. lik je provozao auto i objasnio mi da sad niska guma "osjeti" svaki nagib ceste. i stvarno, kad pogledaš cestu da malkice pada u jednu stranu tako ide i auto. na ovo nikad nisam obraćao pažnje. nakon dvotjednog prokletstva, sam skinuo amortizere, skratio ih 1,5cm i napunio ih nanovo(50t km) i, šećer na kraju, stavio eibach pro kit -30mm. eeeej...potpuno druga priča. sad je auto ko` po tračnicama. onaj blesavi feeling na volanu je nestao. istina, osjeti se svaka rupa, al bar znaš zašto i vidiš rezultat svega toga. i još nešto, volan je prije spuštanja počeo treskat preko 130, a sad ništa. u punom celeru skoro, pa ništa.
ako te zanima zašto 15" i 195, odgovor je:"It`s all about the money". i da, sa 195 su se poravnali prednji i stražnji blatobrani.
--------------------
Moj komentar: Znaci te felge idu s tim gumama bez problema. Kako se vozilo ponasa s njima si "vidio" iz iskustva osobe koja je probala tu kombinaciju. Mislim da je i zakonski to maximalna colaza koju mozes staviti(to bi trebala znati osoba koja ti montira to na vozilo),ali ako nakon tolikog povecanja jos krenes i spustati vozilo moras ocekivati da bi mogao imati problema kad naletis na vecu rupu(svaka druga na nasim cestama) jer ce guma nabijati u karoseriju,pogotovo ako u vozilu imas 3-4 osoba. Ovo je moguce u slucaju spustanja koristeci samo nize federe,ali ako ubacis i sportske amortizere(covjek iz price prije je punio serijske-moze se i to da se ustedi na kupnji sporskih),koji su tvrdji od obicnih serijskih,onda bi te probleme naravno trebao izbjeci je su oni toliko tvrdi da se kotac ne moze pribliziti karoseriji. A mozes i primjeniti savjet od Fenix-a pa na malo elegantniji i jeftiniji nacin brusilicom rijesiti problem...
Nakon sto rijesis problem prilagodjavanja felgi na vozilo dolazi problem udobnosti koja se naravno gubi u odredjenom postotku koji naravno varira od vozila do vozila.
Nemoj da te prestrasi prvi problem,a to je postavljanje felge na vozilo jer svaki pravi servis koji to radi u par minuta to sredi i odmah znaju(jos prije pocetka posla) dali to radi ili ne.
Nakon sta to sve namonitiras trebao bi to i registrirati, ako ne zelis imati problema sa zakonom(citaj: policija). U slucaju da je ta colaza zakonski odobrena za to vozilo(to ce opet znati osoba koja postavlja felgu jer oni imaju knjigu u kojoj pisu europske norme za svako vozilo),odes na tehnicki s vozilom i trazis da ti se to upise u knjizicu. U slucaju da je colaza za 1 col veca,za to nema potrebe. Znaci ako ides s 13 na 14. U slucaju da je colaza veca od one koja pise u knjizi za norme,tj. da ides na npr. 17 cola,a to nije dozvoljeno,onda se treba odvesti vozilo na testiranje koje kosta mislim oko 1000Kn i ako uspjesno prodje testiranje velicnina se upisuje u knjizicu. Testiranje za 1 ili vise stvari uvijek kosta 1000Kn,bez obzira koliko se stvari testiralo odjednom.
Odgovor je malo opsirniji nego sto si mozda ocekivao,ali namjera je bila da se odagnaju sve sumnje i pitanja i da te se uputi sto bolje sa svim pozitivnim i negativnim stranama izlozenima.
Eto to je to...Ako sam nesto pogrijesio neka me se ispravi slobodno...I ispricavam se na ovolikom postu...
E je sam ga namlio...