Renault benzinci imaju tu boljku sa paljenjem. Ako das kontakt a vergla i nece upalit onda je SENZOR GMT tj senzor radilice, ako daas kontakt a kljuc samo propadne i nista se ne desi onda je bendix alnasera zaprljan.
Ako je prva varijanta, a to ces rijesit ovako: senzor GMT odnosno radilice se nalazi na mjenjacu, zavisno o motoru 8 ili 16v lakse je ili teze pristupit istom, ali senzor drze 2 sarafa br. 10 i kabel sa džekom, to skines, otpojis, i onaj mali pin koji je u biti senzor ocistis sa smirglom P600 tako da se sva ona nakupina crne garezi, smeca i ko zna cega ocisti. onda to sve lijepo vratis kako je i bilo, i to je bi bilo to
Ako je druga varijanta, onda ces morat skinut alnaser i bendix na njemu, najprije otpoji + sa akumulatora, zatim imas 3 sarafa koja drze alnaser, malo su poduzi, njih odvrnes i onda svuces alnaser na stranu prema suvozacu, zatim skines bendix, njega drze 2 sarafa i spojene su 2 ili 3 zice na njega, i onda ces vidit vjerojatno crnilo i garez, to ocistit sa smirglom P600, mozes i malo benzina jer brzo ishlapi, zatim to sve popakujes di je bilo, spojis zice i akumulator, i to bi bilo to.
ja sam na 1.4 8v energy motoru nedavno radio oba zahvata, za 1-vi treba oko 30min ako radis po prvi put, za ovaj drugi oko sat vremena ako radis prvi put.
javi kako prodje!
140.7dB - nekad bilo, pričalo se...