Da je samo kupit motor od una turba! i prividat na vidu-neide to bas tako!
1.Uzmi olovku i stavi sve na papir pa vidi sta ti se isplati i koliko mislis odvojit??
2. U kakvom je stanju karoserija,jeli trula i sl... jer ces tribat pojacat karoseriju! i dali se isplati radit swap ili(u kakvom je stanju trenutni motor)
3. Stanje ovjesa, kocnica i td... jel sve preinake tribaju pratit,triba auto i stati, bit stabilan...
4.Pronac djelove koliko kosta + ruke mestra ako neradis sam + 10% rezerve ako neide sve po planu
5.Ako je motor taj ok..lokalni servis auspuha nek ti skroji ispuh grane 2 protocna lonca neki fi 50-55,filter zraka k&n gljiva/panel, svicice... i to ti je to bez otvaranja motora, da nenabrajan dalje jer se neisplati a i ode ces potrosit za skoro nista!
6. swap uzet 1.6 90ks tipo napravit generalku, sredit glavu polirat kanale(cca 250e motor dobar+ dovesti ga ured + stavit ga u auto ruke) donekle isplativo oko 500/600e 90tak konja!
7. 1,3 turbo/1,4t da nepisen roman najlakse opilat prednji kraj turba i zavarit na to...jer ti triba sve od upasavanja amortizera,kocnica,polosovina getribe motora,stuje cijevi, intercoolera!!! da bi auto ispa kako bog zapovida ispod 2000e neulazis u ovo stim da nades sve za bagatelu!
Sad dali se ispalti radit ili uzet drugi auto???